Home » Altele » “Din periodice”

“Din periodice”


E prăpăd la noi în ţară, de mult timp mă tot ţin să scriu ceva despre Gaga, despre noul ei videoclip, Alejandro, care mi se pare total deplasat, total profan, total sărit de pe fix. Sincer, fata asta are o problemă mentală, adică să pui la început pe o pernă roşie, de saten sau ce-o fi, să cari un sicriu să-l duci unde nu ştiu unde, sau să porţi costum de călugăriţă şi să faci sex ipotetic cu douăzeci de bărbaţi d-ăia făcuţi, d-ăia muşchiuloşi etc., sau să… să… să… arăţi doi bărbaţi care se atung şi se descoperă şi… bleah, nici nu vreau să mă gândesc. Voi reveni cu o analiză mai amănunţită, după ce termin cu examenul de bacalaureat. Până atunci, nu ştiu ce să vă spun; a… vă recomand cartea lui José Saramago – Toate numele, despre care voi scrie un eseu later.

Succes vouă, cei care daţi bacul, ca şi mine, de-altfel.

4 thoughts on ““Din periodice”

  1. De fapt,toata “plodarimea” incepe sa se adune dupa ora 8 (P.M.).
    Eu invat la un gimnaziu cu program matinal,dar multi “gandesc” mai bine noaptea.
    Mie chiar imi place linia melodica pe care o foloseste in “Alejandro”,dar videoclipul mi se pare extrem de vulgar.
    Eu: Lady Gaga face niste scheme mai ceva decat in filmele XXX! 😀 😀
    X:Dar tu de unde stii de ele?(te-ai prins ca e un adult respectabil si constient ) 😕
    Eu: Am auzit la scoala! Stii,erau niste colegi cu doua clase mai mari decat mine ce discutau despre ele. 😉
    X:Sigur,sigur! 🙂
    Din cauza aceasta nu e bine s-o ascult.Scoate tot e e mai pervers si rau (d)in mine!

    • da. tocmai de aceea am zis „probabil”. oricum, Lady Gaga e un subiect mort, a început să intre în cursul firesc pe care-l urmează fiecare star în parte.

      perversitate sau nu, e stupid, atunci și acum, acest videoclip, și sigur ar merita să stea alături de alte videoclipuri (și/ sau melodii) stupide și deloc cu mesaj.

      cam asta ar fi.

  2. E “trendy”!
    Intr-a 7-a ma cam enerva ca cineva ce imi tot spunea “Alejandra”,dar ovserv ca toti s-au plictisit sa-si omoare cilii cu frecvente de-ale ei.
    E doar o perioada pana ai sa incepi sa detesti alta mare vedeta. 😀

    • nu musai că o detest. ci doar că, fiind originală & stuff, încalcă totuși niște limite, niște coduri morale.

      dar nu-s supărat musai pe ea, ci pe faptul că e difuzat la orele la care e difuzat (mă rog, era). adică nu mi se pare normal să difuzezi un astfel de videoclip, cu un astfel de mesaj, la oră de plin vârf (să zicem așa): 12-1-2 după-amiaza, când toată plodărimea, probabil, stă la TV. (da, știu, avem YouTube). oh, well.

      moda Gaga a trecut, pare-se.

Leave a Reply

