Home » Altele » Ultima zi

Ultima zi


A venit şi ultima zi din acest hop numit BAC. Spre dezamăgirea mea, am greşit la Română, am făcut bine la Matematică, iar la Biologie am făcut, cred eu, bine-bine. Acum rămâne să stăm şi să aşteptăm…

Durerea mea cea mare vine la Limba şi Literatura Română, unde am greşit cel mai mult şi cel mai penibil etc. Per total, a fost o sesiune uşoară, cu subiecte acceptabile şi, mai mult decât orice, am avut şi supraveghetori care nu au fost foarte severi, ci indulgenţi cu noi şi situaţia noastră…

Am să postez şi subiectul la ceea ce am dat eu, adică Biologie, dar voi posta şi la Informatică, Chimie şi Fizică – de ce?, pentru că sunt de la liceu cu profil real, de aia!

Acum, mai trebuie să aşteptăm două zile până la apariţia rezultatelor parţiale, iar ptr. cei care sunt nemulţumiţi de nota obţinută, alte două zile ptr. rezolvarea contestaţiilor depuse de aceştia!

Acum nu putem decât să aşteptăm…

Leave a Reply

