Home » Altele » Adio, vouă, ani de liceu

Adio, vouă, ani de liceu


S-au scurs anii de liceu printre degetele noastre; 4 ani de zile, 5 zile pe săptămână am stat în aceeaşi sală, timp de 4-6 ore alături de alţi elevi, alături de colegii mei: Camelia, Adelin, Diana, Gabriel, Cosmin Istrate, Cosmin Bialostoschi, Cosmin Neagu (până-n clasa a 11-a, sem II), Lucian Caşu (idem), Andreea, Doru, Cătălina Gherghe, Alina, Georgiana, Alexandra Gîrbea, Alexandra Lupu, Klaus (clasa a 11-a, sem II), Cătălina Coman, Ionuţ Chiriac, Ionuţ Cristian, Cristian Colţia, Paul, Marius, Alexandru Iordache, Dragoş Bejenaru, Dragoş Tînjală, Alin, Sorin şi Iulia, alături de ei am petrecut atât clipe memorabile, dar şi momente de restrişte. Într-un fel îmi pare rău că mă despart de colectivul clasei a XII-a B, una dintre cele mai controversate, dacă nu – chiar cea mai controversată clasă din întreg liceul, de la origini (2006) până în prezent (2010). Îmi va fi dor de ei, de momentele din timpul repetiţiilor pentru piesele de teatru, de orele în care îmi spuneam punctul de vedere, de orele în care râdeam cu toţii de comicul original al lui Gabriel etc.

Îmi va fi dor, dar ştiu că oricând voi putea să mă uit la filmuleţele pe care le am alături de ei, în special colajul cu pozele colegilor. Vă las aşadar cu filmuleţul clasei în care şi alături de care am crescut şi m-am copt.

Cât despre bacalaureat, nu pot spune decât că l-am promovat, restul nu spun ptr. că sunt dezamăgit de stricteţea de care s-a dat dovadă anul ăsta în ceea ce priveşte corectatul tezelor de bacalaureat…

Anii mei de liceu!

Leave a Reply

