Home » Altele » Ultima zi

Ultima zi


Asta e ultima zi în care voi mai sta pe-aici, pe blog şi messenger. Plec, cum am spus mai înainte, la mătuşa mea, plec departe, nu pe marte, dar departe. Îmi va fi dor să vă citesc, să discut cu voi, îmi va fi dor de anumite persoane. Mă rog, nu sunt lacrimogen sau ştiu eu cum – ci sincer. Adevărul e ca îmi va fi dor de anumite persoane pe care nu vreau să le enumăr, dar care sper că se simt, îmi va fi dor de cenaclul Noduri şi semne, de membrii acestuia.

Însă ne vom revedea cu bine, sper, în septembrie, atunci când voi reveni aici. Chiar aici.

În încheiere aş dori să vă urez o vacanţă plăcută în continuare, zile însorite şi… cam atât. În rest nu prea am ce să vă urez.

A, da: Sretan rođendan Diana – atunci când va veni ziua!

2 thoughts on “Ultima zi

Leave a Reply

