Home » Altele » Bon giorno!

Bon giorno!


bon giorno a tutti! ce mai faceţi dragilor? eu tocmai am revenit din Italia. mă rog, nu tocmai, însă de aproape o săptămână sunt aici.

nu pot spune că a fost cine ştie ce, a fost bine, nu spun nu, însă vă spun că Italia nu este mai mult decât un bocanc, atât. în rest însă nu au nimic, intelectualiceşte vorbind.

să revenim la mine, am făcut poze, am ieşit cu ăsta micu’ pe nume Eduard, şi am rămas cu un gust amar pe care cu siguranţă nu-l voi uita prea curând.

mă rog, nu sunt prea multe de spus, doar faptul că am revenit şi, bonus, vă prezint o parte din pozele pe care le-am făcut pe perioada şederii mele acolo.

enjoy!

Desen

Restul urmează să le pun într-o pagină specială pentru poze, după ce le voi “rafina” niţel

Leave a Reply

