Home » eseu » nu voi putea înţelege vreodată

nu voi putea înţelege vreodată


ipocrizia. da, cu toţii suntem uşor ipocriţi în măsuri, sau parametri normali felului în care trăim. dar unii suntem prea ipocriţi. iar asta mă scoate din sărite.

meritul meu? nerecunoscut, inexistent şi ipohondru. nu pot să recunosc faptul că recunosc ciuda ce stă în mine când ştiu că nu pot face nimic împotriva acestor acte defăimătoare ale unor scribi ce denaturează realitatea, dându-i o tentă violacee absurdă şi stridentă;

concluzia? niciuna; voi rămâne în anonimatul meu anonim până la sfârşitul sfârşitului sfârşitului meu!

mulţumesc!

2 thoughts on “nu voi putea înţelege vreodată

  1. imi place asta, “merit ipohondru”. Asa sunt toate meritele mele, cel putin asa imi pare. (Mm, si zic “cel putin asa imi pare” lasand loc pentru dezaprobare.)
    Oricum, trebuie sa te decizi, ce e meritul tau? Nerecunoscut, inexistent sau ipohondru? Nu pot fi toate trei deodata

    • cam târziu răspunsul: pot fi foarte bine toate trei la un loc. ei, dar astea sunt d-alea vechi. it’s like this, when I’m winking and laughing and thinking…

Leave a Reply

