Home » Altele » Program…

Program…


nimănui nu-i place să piardă vremea; eu o pierd la facultée, serile citesc una bucată carte, iar dimineţile încerc să mi le pierd prin autobuz, citind. e curios că, pe lângă asta, un gând nu-mi dă pace.

e vorba despre viitor; mereu mă arunc în viitor şi mereu mă izbesc de fundul bazinului piscinei (imaginându-ne că viitorul e o piscină, iar eu sunt un înotător – atribuim cuvântului sau şirului de litere viitor sensul piscină). şi mă doare teribil când ştiu că nu pot face nimic. REM-ul este în fiecare dintre noi, în fiecare spaţiu dintre noi; uneori tind să cred că există chiar şi în el însuşi.

teribilă carte, citiţi-o. REM, de Mircea Cărtărescu

5 thoughts on “Program…

  1. ei citeste in autobuz:)); spune asta doar ca sa impresioneze, in autobuz rasuceste coditele de la mere si numara “a,b,c,d,e,f,…s.a.m.d”:))

    • bună dimineaţa, bună seara, sau amiaza bună; nu e o carte teribilă în sensul propriu-zis, ci e “teribilă” sau teribilă pus în italice, cum vrei tu! e o carte reuşită, foarte reuşită, mult mai reuşită decât “Gemenii”. de aia e “teribilă”; voi corecta imediat! 🙂

Leave a Reply

