Home » Altele » încă o boabă de trecut de-a lu’ Buzdugan, partea I

încă o boabă de trecut de-a lu’ Buzdugan, partea I


Am observat că nu am mai scris nimic mai consistent de ceva vreme, așa că vă mai prezint un episod istoric de-al meu.

Cum am început eu să fac blogging? Totul a început într-o zi de decembrie, 23-24. Cu o săptămână înainte de Anul Nou/ Revelion. Atunci când m-am apucat de scris, m-am apucat din dorința de a mă exprima, de a mă face auzit. De a spune ceva, considerând că nu mă ia nimeni în seamă. Și-acum mai țin minte cum se numea blogul: skywalker.blogz.ro, nu încercați să intrați pe el, nu mai e de mult timp existent. Pe el scriam (la început) o dată la câteva zile, uneori chiar săptămâni (din dorința de a fi în pas cu o altă persoană care avea și ea blog); dar apoi mi-am dat seama că eu aveam idei, idei mari, idei care ar zgudui soțietatea din temelii (or așa gândeam pe-atunci), dar aveam să dau peste ceea ce se numește cititor/i, majoritatea erau simpatici, sau pur și simplu li se părea că ceea ce scriam eu, tânăr frustrat de existența anevoioasă și deloc plăcută; era ceva nou şi proaspăt; alții, deloc interesați, mă făceau un enfant retardé, care nu are contact de niciun fel cu realitatea etc. A fost un prim impact negativ care m-a făcut să mă gândesc bine-bine la ceea ce aveam să mai pun într-un articol (a fost, cred, prima oară când m-am întrebat: ce vrea cititorul de la mine?, dar apoi m-am reabilitat – în sensul că doream să fiu pe gustul publicului, şi nicidecum să scriu ceea ce simţeam eu că trebuie scris).

În fine, ca s-o scurtez din picioare, primul blog a fost un experiment care a durat până în clasa a doişpea – începuturile acesteia. Apoi, am descoperit WordPress-ul. Minune mare, există și alte platforme de blog decât am crezut, îmi ziceam. La început a fost mai greu, deoarece avea mai multe butoane, mai multe funcții. Mult mai multe; tocmai îmi zdruncinase universul din care ieșisem din temelii. Încă nu puteam renunța la blogz, care era ca o mană cerească pentru mine (de fapt, eram foarte sincer, prea sincer – nu puteam filtra informația, de aici caracterul de jurnal al blogului – completare). Încet, încet m-am acomodat cu WordPress-ul, şi am renunțat la blogz.ro. Încă-l păstram, ca să pot vedea cum am evoluat. Și evoluam frumos (sau așa aveam eu impresia).

Într-o zi, după mult travaliu, am trecut la a scrie ceea ce numeam eu poezie…

N.B. Scuzaţi-mi vă rog ş-urile şi ţ-urile deformate, însă încerc să folosesc diacriticele corecte. Mulţumesc pentru înţelegere!

3 thoughts on “încă o boabă de trecut de-a lu’ Buzdugan, partea I

  1. Pingback: Încă o boabă de trecut de-a lu’ Buzdugan, partea II « licărirea unei clipe de fericire

  2. Mie chiar imi place ce scrii si cum scrii.Si eu am mai avut 2 blogguri inainte da care din nefericire n-au rezistat,asa ca le-am inchis.Acum mi l-am facut pe asta.Chiar imi place si sper sa dureze nici nu pot sa ma mai abtin sa nu scriu.Anca are dreptate e ca un drog

  3. îmi pare rău că nu pot să văd şi eu primele tale încercări în blogging:))
    e bine că nu te-ai lăsat de “meserie” între timp
    cam asta e cu scrisul, uneori vrei să te laşi, scrii la intervale mari de timp, dar te trezeşti că nu poţi să renunţi. e un fel de drog.
    good job!
    ..şi la mulţi ani în blogging!

Leave a Reply

