Home » poezie » Început – variantă

Început – variantă


nu știu de ce e începutul ăsta, dar e un început. început de primăvară (?), de toamnă, toamnă în care frunzele fac dragoste cu dogoarea verii. început de ciocolată caldă care se transformă în haine aruncate pe un parchet vechi, bătrân. început de primăvară, de visare, de țurțuri crescuți pe marginea buzelor tale roșii, început de ploaie cu sori în ochii tăi.

e un început de toate, în care fiecare lucru se împletește cu o idee. ești aici, te văd, te simt, te aud. inima ta îmi pulsează-n ochi, respirația ta umblă de nebună prin urechile mele, șuierându-mi nebune dorinți. degetele tale se adâncesc în coastele mele, se mulează pe conturul lor.

începem cu tine, și terminăm cu noi. umbrele noastre stau culcate pe un perete, aruncate acolo de un punct de lumină din spatele tău.

One thought on “Început – variantă

  1. Vezi?, de aia ziceam eu că am încredere în tine şi în scrisul tău. Pe deasupra pare o joacă, un mic inc de zburdălnicie, însă tandreţea aparent detaşată, structurarea largă şi strânsă (cât trebuie!) totodată, ca printre picături, fac din text unul dintre bunele poeme de dragoste.
    Ai găsit “distanţa” optimă faţă de impulsul interior care “cerea veşmintele vorbirii”.
    Că tu, în general, pui prea la suprafaţă afectele în texte tale, prea vrei să duci de mână cititorul, de parcă te-ai teme să nu-i rămână ceva neperceput, nesimţit din încărcătura-ţi sufletească. Iată că “detaşarea” necesară vine ea singură spre tine.
    Succes, poete!

Leave a Reply

