Home » Altele » ceva

ceva


vremea asta își bate joc de noi. ba e cald. ba e frig.
ba plouă, ba ninge.

eu habar nu am ce să vă scriu… m-am apucat de romanul lui Mario Vargas Llosa Paradisul de după colț.
și am ajuns să cred că, într-adevăr, limba română este desconsiderată. de ce? păi, pentru că nu avem sedile corecte.

nu! nimeni nu se omoară să implementeze virgulițele alea atât de simpatice de sub ș-uri și ț-uri. nu. și asta pe mine mă obosește. am obosit să tot caut. să tot caut…

oare de ce cei de la conducerea Microsoft (sau cine se ocupă de asta) nu fac ceva în sensul ăsta?…
da, bine, au fost somați de UE să implementeze sedilele corecte, dar au făcut asta numai în cazul Windows Vista sau Windows 7. deci XP SP 2 sau SP 3 nu au „pupat” așa ceva. nu!

și asta ne mănâncă tot timpul nouă, cei ce vrem să vedem virgulițele alea de sub ș-uri și ț-uri privindu-ne, făcându-ne din ochi…

c’est trop triste que-est que ce passe ici… (da, știu, nu e scris corect)

voi ce faceți?

Leave a Reply

