Home » Altele » Such a lovely place!

Such a lovely place!


după o lungă perioadă în care am absentat, iar!, revin cu un articol. de data asta e vorba despre reclame.
multe, proaste.
una din cele mai proaste reclame este cea de la Western Union: – De oriunde din țară!; – De oriunde din țară poți să-mi trimiți tu, sau pot să ridic eu?; – Da!

da! ce da? da, pot să ridic, sau da, pot să primesc? răspunsul este unul eliptic, se presupune că da la ambele. dar totuși e stupid. reclama nu are nicio logică.

apoi, din urmă, cea de la BRD Group Société Générale: un tip face sex cu amantă-sa, soția vine, pe neașteptate, acasă. ăsta o bagă pe amantă în dulap, în timp ce soția intră în cameră și-ntreabă: „auzi, dragă, noi cu cine facem banking?”, la care amanta iese din dulap și spune: „păi cu BRD!” (ceva în genul). și nu numai că se folosește de un motiv stereotip, dar e și „mitocancă”, ar mai fi câteva reclame de la Vodafone: „de plastic?” „de la mama, au valoare sentimentală!” – reclama e comică, dar e stupidă.

și ar fi multe reclame de genul acesta. mă scuzați că vă plictisesc. am fost ocupat cu un eseu despre educație. boring stuff.

voi ce mai faceți copii?

melodie foarte frumoasă. foarte foarte!!!

2 thoughts on “Such a lovely place!

  1. Ehei, melodia asta rula în draci la noi în casă când eram mică. Vorba ălora – pentru mine „are valoare sentimentală”:))

    Cât despre reclame, mai am o sugestie: cea de pe Realitatea care sună în felul următor – „de când eram mic, mi-am dorit să mă fac tractor”. Tractor! Și eu care credeam că sunt o ciudată pentru că voiam să devin un Harley-Davidson…

    • și? acum a devenit tractor? sau i s-a propus și nu știe ce să facă? mai au și greșeli de sintaxă… reclame nereușite ar fi multe, însă nu mi-au venit mie atunci în minte (a se citi literal); cert e un lucru: „se fac bani de când mi-am dorit să mă fac tractor(ist)”

Leave a Reply

