Home » Altele » Despre ipocondrie și reviste și comunism (?!)

Despre ipocondrie și reviste și comunism (?!)


nu știu cum se face, dar, de fiecare dată când mă uit pe o revistă literară (cum ar fi Revista Centrului Cultural „Dunărea de Jos”) mai veche, mă apucă o ușoară stare de jovialitate. de ce?
păi, mes madames et mes monsieurs, deoarece îmi dau seama și eu, ca tot omul, că am evoluat. că de la chestii de genul:

Știre

Aseară, pe la ora 10,
la știri, un telegraf
a transmis un mesaj codificat
în: sunete și emoții,
aluzii și sensuri,
iar cel ce a descifrat mesajul
a înțeles că a fost codificat el însuși
în mesaj
(Florin Buzdugan – Știre)

am ajuns la chestii de genul: vezi articolul de dedesubt.

acum, pe lângă asta, îmi tot pun unele întrebări from once in a while: de ce se spune că era mai bine înainte, în „eposul” comunismului? adică, din câte știu și am citit (dar nu-s tocmai un olimpic într-ale istoriei), nu era tocmai miere și lapte. era mai multă miere pentru ei, și mai multă sare pentru ei. era chestia aia cu cultul personalității, cu „bă, taci din gură că o mierlești!”, cu „tovarășe Nicolae Ceaușescu, fiul cel mai iubit al poporului!” și alte chestii (să nu uităm că Nicu a avut câteva cărți legate de niște fenomene foarte interesante legate de fizică – am eu acasă ceva „scris” de el – și redactate de savanți, iar el, desigur, preia titlul, numele și meritul de a fi scris o așa importantă lucrare).
așa că, nu-mi pot da seama de ce era mai bine pe-atunci și acum e rău ca dracu’.

calule, mănânci ovăz?

Leave a Reply

