Home » Altele » Articol lipit cu scotch

Articol lipit cu scotch


pentru că există oameni care folosesc XP SP 1, 2, 3, dar nu beneficiază de acele diacritice corecte cum găsim la Windows Vista/ 7, vă pun aici nu programul miracol sau altele, ci vă pun un link către programul miracol.

informații despre problemă, istoric etc., aici

totul constă în a da click aici. de unde veți fi redirecționați către site-ul miracol care a făcut pentru mine acest fapt posibil (a folosi diacritice corecte fără a folosi Windows Vista/ 7). desigur, articolul ăsta e pentru cei care vor să scrie corect, folosind litere cf. standardul Academiei Române (ISO nu știu care).

ei. sper că vă e de folos.

mulțumesc dlui. secarica.ro și stefanmedia.ro pentru că au pus la dispoziție aceste progrămele simple, dar de efect.

11 thoughts on “Articol lipit cu scotch

    • recomand setările din Windows, apoi recomand să treci pe setări de română, descarci programele, le instalezi, și gata.
      scrii cu diacritice fără să ca „apoi să îl convertești”.
      much more simpler

    • că am diacritice corecte? da, sunt. acum nu va mai trebui să dau click dreapta mereu ca să am virgulițe în loc de sedilă:D.

      așa că da, sunt fericit că am diacritice corecte!

      • ba da. dedesubt. ăsta e un articol sticky, sticky post.

        nu am mai scris totuși de mult pentru că am fost ocupat cu munca. când termin, îmi revin cu scrisul.
        abia aștept să termin!

Leave a Reply

