Home » Altele » Ultimele impresii

Ultimele impresii


mă uitam peste subiectele de la română de la Bacalaureat de anul acesta.
concluzie? sunt super-facile.

desigur, spun asta nu pentru că am „acumulat cunoștințe formidabile privind literatura română și operele literare studiate în liceu”.

deloc, am citit Iona și „Comediile d-lui Caragiale” (articolul lui Titu Maiorescu pro Caragiale), așa că a-l caracteriza ori pe Iona, ori pe Ștefan Tipătescu, sau Nae Cațavencu, sau Zoe Trahanache, sau, sau, sau.

așa că la limba și literatura română (mai mult literatură decât limbă) a fost extra easy să iei o notă respectabilă.
viitori studenți, mândrie a patriei Române, vă urez succes în continuare!
nu, pe bune, succes la mate/ istorie și geografie/filosofie etc.

mai departe. făceam eu niște analize hematopoietice, când dădeam cu mătura prin curtea „spitalului 9”, și mi-am dat seama că nu avem liber arbitru. e unul din cele mai pure concepte filosofice, alături de Bine, Rău, Dumnezeu și Infinit.

ciudat, nu? la ce-mi stătea mie mintea în loc să dau cu măturica, să fie pavajul frumos și curat ca lacrima…

eh, păcatele mele, mon cher! să citiți Goethe, poeme. sunt „simplex lex blex”, sau cum era dictonul ăla latin?

o seară plăcută. urmează să scriu o poezie care va zgudui realitatea Imediată și ireală a lui Blecher.

Leave a Reply

