Home » eseu » Despre libertate 2

Despre libertate 2


ce poți face cu libertatea ta atunci când nu ai cum să-ți exprimi alegerea?

alegi să nu alegi? rămâi neutru? recurgi la tactici subversive pentru a-ți recăpăta libera putere de a fi liber?

ce faci?

Ceaușescu, de par egzamplu, a ales să se exprime liber după moartea lui Gheorghiu-Dej. până când acesta a murit, Ceaușescu a tăcut mâlc. șmecher om, pișicher om.

desigur, nevastă-sa a (pre)luat puterea în momentul oportun, cel de maximă ascensiune, de maximă propagandă a cultului personalității proletcultiste, pentru ca apoi să cadă patetic și lamentabil.

și de aici deducem că nu întotdeauna libertatea e cea mai bună unealtă a progresului. sau am pierdut eu vreo idee pe drum?

întortocheate sunt cheile/ căile gândirii omului, de aceea Dumnezeu este iconul absolutului. El nu este perfect, Este absolut!

atenție, a se reține!

acum, mă retrag în cavitatea mea de bulă ovovivipară, urmând să revin când timpul și spațiul vor fi redevenit una și aceeași entitatea macrocosmică din lume!

mă maimuțăresc.

revin!

Leave a Reply

