Home » Altele » Aduceri aminte

Aduceri aminte


mi-aduc aminte cum era pe vremea când eram copil. mic, fără griji, fără planuri, fără nimic.

habar n-am când a trecut atât de repede timpul. parcă mi-aș mai dori să fiu un plod de clasa a cincea. de clasa a patra.

parcă mi-aș mai dori să nu mă fi născut. pur și simplu simt că ceva lipsește. pur și simplu simt că nu mă adaptez deloc acestui ritm alert de viață.

am obosit să tot alerg după timpul pierdut. am obosit. am obosit!!!

aș vrea să închid ochii și să dispar. să nu mai fiu o povară. să nu mai arunc. să nu mai înghit. să nu mai refulez.

aș vrea ca măcar o singură zi să mă asculți, fără să mă judeci, fără să interpretezi. doar pur și simplu să asculți ceea ce am să-ți spun.

ceea ce vreau să-ți spun.

poți face asta? E, ce zici. poți?

Crăciunul de anul ăsta a fost aproape bestial. Revelionul de anul trecut a fost minunat. magnific. irecuperabil.

da. ai dreptate. am să tac :). am să tac din gură și nu am să mai deschid nimic. nici gură, nici ochi, nici nimic.

să citiți ceea ce vreți. eu nu am idei…

Leave a Reply

