Home » Altele » O melodie frumoasă

O melodie frumoasă


ascultă melodia asta. eu am auzit-o de atâtea ori și tot de atâtea ori îmi venea să-mi rup sufletul în fața ta, în fața lor, în fața mea. dar ceva m-a oprit.

un ceva indefinibil, la fel ca ceea ce tom hansen numește dragoste, un ceva la fel de indefinibil ca summer fin, cea care s-a îndrăgostit în timp ce citea cazul curios al lui benjamin button,

la fel de indefinibil ca frumusețea din ochii care mă privesc, care râd, care tac și care arată cu pleoapele și cu limbile lor scârnave, și

tot atâtea motive pentru care am să tac.

e bine. a fost o zi aproape plăcută. enjoy the silence. 🙂

2 thoughts on “O melodie frumoasă

    • da. foarte frumoasă. la fel de frumoasă ca limba în care e cântată, numai că, așa cum se mai întâmplă, unii pervertesc limba, o transformă într-o nenorocire.

Leave a Reply

