Home » Altele » It’s been a while

It’s been a while


a mai trecut o perioadă de timp de când nu am mai scris ceva. păi, hai să vă relatez despre vieața mea de tânăr congener. am terminat de citit o carte despre comunicarea nonverbală, mai degrabă, un curs universitar făcut de trei profesori de la facultatea de științe ale comunicării (or something) din București, o carte faină, pe care v-o recomand cu cald.

m-am apucat de citit Legendele Olimpului (cam târziu, știu. ce să-i faci?!), o carte faină, povești foarte mișto (ca să vorbim contemporan), unele chiar ar putea fi filmoficate (adică transpuse pe marele/ micul ecran) – da, eu am inventat cuvântul.

în altă ordine de idei, mă simt fantastic de bine (de 2 zile-ncoace, de vineri seara, mai exact), și sper s-o țin tot așa. motivul?

eheee, nu se spune.

într-o altă ordine de idei, m-am jucat c-o pisică, ce s-a jucat cu mine, cu care m-am jucat. care s-a alintat și toarce de fieștecare dată când o mângâi. dorm bine, și m-am apucat de văzut un nou serial (pe unul l-am dat gata, dar m-am apucat să-l revăd și pe el), e vorba de House MD și Lie to me (doi dr.-i, un anume dr. Gregory House, respectiv dr. Cal Lightman, oameni diferiți, dar mentalități similare, ambii urăsc și-și dau seama când cei din jur mint, ambii sarcastici și sceptici). „ce straniu, ce ciudat și ce coincidență” bizară.

nu?!

da, deci mă simt bine, mănânc bine și trăiesc bine. mens sana in corpore sano. ei, aiurea.

e bine. e chiar bine, și organul meu cardiac (inima, dacă aș fi zis „inima mea zice la fel”, ar fi sunat ușor siropos) crede la fel, bate cu putere.

„care să fie motivul?…”

nu se spune

a, în încheiere vă ofer o melodie care place.

enjoy!

Leave a Reply

