Home » poezie » Pohem

Pohem


i-am tras-o atât de tare, încât a zis că-s nesimțit. Doamne, Sfinte Sisoe, striga, ce-ai făcut, nemernicule?

dar eu nu am făcut nimic, eram un simplu băiețan, un simplu om care mergea prin cameră, stânga-dreapta, dreapta-stânga, negându-mă, negând-o.
refuzând-o, deși stătea în fața mea deschisă, dornică, s-a enervat și-a zis că-s cel mai mare ratat pe care l-a văzut vreodată.

vai de mine, atunci i-am tras cearceaful peste cap. am acoperit-o și i-am dat-o lui dumnezeu goală, s-o primească el în slava sa și-a tuturor care-s cu el.

poemul ăsta e-o iluzie, la fel ca moartea lui Iehova.

Leave a Reply

