Home » aforisme prelungite » Aforisme prelun-gite

Aforisme prelun-gite


soarele se suie pe cer, suie repede, repede, ca un alpinist îndrăgostit de nudul toamnei, de frunzele-i de-un aur ruginiu. suie și lasă din razele sale să se scoboare ușor, lent, ca un melc, gata să-i atingă sânul. dar soarele nu știe că

omul este un idiot pe jumătate leșinat, care nu poate face diferența între ce este real și ce este imaginar, iluzoriu.

am terminat de citit Florile Răului (antologie) ale lui Baudelaire. minunate poezii, bine, pe unele nu le-am digerat complet, dar titlurile ce mi-au rămas în cap sunt Litaniile Satanei, grupajul Vinul, Peisaje pariziene și, evident, Fleurs du mal.

Cain și Abel s-au luptat fără să știe, și, în timp ce unul este pocnit zdravăn de mâna divină, celălalt e desfătat de 50 de virgine.

nimic nu este minunat de-a dreptul, sunt doar frumuseți creole, roșcate, brunete, fumători, studenți letargici atacați de dorința de a afla mai multe ale unora. dar nu e bai, oricum facultatea e un fel de „hai s-o fac și eu, că n-am ce face cu banii!”, iar

toate apele au același cuvânt al morții (parafrazare după Cioran).

Cioran a fost un frustrat îndrăgostit de moartea oamenilor și de animalul din el.

lucrurile astea nu au rost decât dacă au un scop, iar scopul în sine este semnificatul intenției (semnificant – corpul fonetic, semnificatul – corpul grafic). iar dacă vrei să mă iubești, mușcă din mine cu lentoarea iubirii Lui.

nu am ce face mai util de-atât.

Leave a Reply

