Home » Altele » 2485

2485


să fii explicit nu e tocmai cel mai drăguț lucru pe care-l poți face, însă uneori nu te poți abține să înjuri. pur și simplu e o nevoie fiziologică, la fel ca mâncatul, ca băutul, ca respiratul, mințitul, ș. cl.

ce-am mai făcut? am citit din Călinescu, am terminat de citit din Călinescu. acum citesc din Hegel, despre artă și poezie, iau notițe. și, în rest, stau eu și cu amarul din cafea (nu, nu am mai băut, dar dă bine). sună poetic. totul ar suna poetic. cică Goethe făcea așa, cică lua totul din viață și făcea poezie. cică se numea poezie ocazională (nu fiindcă ar fi fost făcută la diverse ocazii: chef, party și alte prostii).

dar totuși, că cică e pleonasm, cică se zice că cică dar totuși e pleonasm; „tu știi să scrii? ce fel de corector ești tu dacă nu-ți corectezi propriile texte?!” sună atât de ofensator, dar, na, ce poți face? sunteți oameni, și vă-nțeleg.

da, sună urât, sună de parcă m-aș fi întors în liceu, adolescență. mi-ar plăcea să mă-ntorc în adolescență. barem nu aș fi atât de rupt. da, sunt raskolnikat. sunt scindat, rupt. da, m-ai rupt, m-ai rupt în 2 și m-ai lăsat așa, cum zice și melodia „broken all the way down”. și nu e nimic ce se mai poate face? nu.

lucrurile sunt iluzii. tu spui că nu iubești. dar eu îți tot demonstrez că iubești. tu negi, dar negarea e primul pas spre vindecare. na, ai sărit peste hopul ăla mare și dureros de a scoate (scăpa) de fosta ta mare iubire, ai scăpat și de …, și acum ești îndrăgostită. oricât ai spune tu nu, eu văd da. că dacă nu-ți place nu faci, nu? (da, lipsesc virgule). dar tu faci, deci îți place. așa că

jur, dacă mai spune cineva că e mort, am să-l cred pe cuvânt. m-am săturat de patetism (nu are plural, fir-ar!), de minciuni. toți se declară sfinți și sinceri, dar, dacă îi iei la descusut, te miri de cât de buni sunt în a te minți (nu-i așa mademoiselle?). da, mă defulez, pentru că nu mai pot ținea în mine. mi s-a acrit. mai bine citesc o carte decât să vorbesc cu cineva care minte. barem cartea nu mă minte cu nimic.

melodia asta mă rupe, bucată cu bucățică 🙂

amin!

Leave a Reply

