Home » aforisme prelungite » aforisme prelun-gite

aforisme prelun-gite


uneori, cred că Biblia ar trebui să fie cartea de căpătâi a fiecăruia dintre noi. cu ea începe și cu ea se termină marile curente literare. apoi, nu cred că s-a mai scris ceva la fel de mare ca importanță ca Biblia, lăsând deoparte curentele literare, sistemele filosofice și marile teorii ale umanității.

m-am născut cu două picioare stângi, dar cu ochii de aceeași culoare; așa cum spunea o ghicitoare (parcă): două ape de ocean sub aceleași două pături. păturile mele plutesc pe fața oceanului, iar oceanul seacă. nu știu ce să mai scriu,

mă chinui și tot deschid fereastra asta ca să mai scriu ceva, dar cuvintele se opresc la jumătatea distanței dintre idee și intenție, și nu se naște nimic. iubirea și sexul sunt cele mai adevărate simțăminte pe care le va poseda omul vreodată. nimic mai adevărat decât abisul din care țâșnesc sentimentele de proprietate, posesiune și posedare. „te-aș iubi toată viața, dar te pot iubi acum!”.

mă gândesc de multe ori la posibilitatea înnebunirii. să îmi creez propriile universuri, să spun și eu „Să fie Lumină! Și s-a făcut Lumină.”; mă gândesc de multe ori la posibilitatea unei îmbarcări pe Arca lui Noe, nu cea istorică, ci acea arcă ce va să vie.

dac-aș fi un animal, aș fi o stea, căci ele sunt ca liliecii: le vezi doar noaptea, dar ele te văd tot timpul.

nimic mai frumos decât zilele în care stai cu brațul sub cap, asculți pașii pe care-i fac oamenii în pământ și-ți dai seama că Paradisul, pe care mulți încă îl caută, e chiar aici!

One thought on “aforisme prelun-gite

  1. Esti printre putinii care spun asta despre Biblie 🙂 dar nu ma mira… pana la urma e cartea care iti spune sa-ti iubesti aproapele :))

Leave a Reply

