Home » Altele »


lectură, Dana Ionică

Cenaclul „Corespunderi”

-fragment-

     cine mă cunoaște, nu mă vede. cine mă uită peste 2 secunde, m-a văzut timp de 2 secunde și

                       jumătate. cine mă urăște, mă urăște cu poftă. dar cine mă cunoaște?

                         vă rog, lăsați-mă să nu explic. fiecare simte și ceea ce nu înțelege.

nu sunt bolnav. nici măcar nebun. nu mă doare nimic, am o alimentație sănătoasă, fac mult sport și îmi plac femeile pistruiate. mă trezesc în fiecare dimineață la 5, cafeaua la ora asta e mai gustoasă fiindcă aerul se păstrează amărui și înțepător pe vârful limbii, teribilă senzație pentru o persoană atât de fragilă cum ești tu. cred că nu ți-a plăcut prea mult aici, de aceea țin la 4.59 un minut de reculegere pentru urșii polari și hainele tale, care dispar în ritm alarmant. și cât de mult mă enervează absența asta a ta, de parcă nu știam și singur cât…

View original post 399 more words

Leave a Reply

