Home » Altele » nimic necunoscut

nimic necunoscut


scriu greu. extrem de greu. mi-e frică, mi-e lene. mi-e silă să mai scriu. n-aș vrea ca blogul să devină o carte netipărită a marelui Buzdugan cu șepte peceți.

mi s-a zis că am uitat de tine. că te-am lăsat deoparte. că mi-aș fi continuat drumul spre devenire, dar tu știi, dintre toți oamenii tu ar trebui să știi mai bine, cel mai bine, că nu te-am uitat. te pomenesc, te am în gând. „te port cu mine oriunde mă duc!”.

de-a lungul timpului, recunosc, m-am schimbat. și din copilul mic, simpatic, naiv, candid etc. am ajuns ce sunt acum. mare, bărbos, neghiob, cititor, harnic, uneori. dar cred că cea mai mare realizare este că nu mi-am pierdut religia. credința interioară, cea pe care tu mi-ai indus-o, mi-ai inoculat-o încă din primii ani de viață, de copilărie. și pentru asta îți voi mulțumi atâta timp cât voi gândi.

nu-mi place să spun asta, fiindcă sună clișeic. dar trebuie să recunosc, tu ai fost pilonul meu principal de susținere. și niciodată nu te voi uita. rar uit oameni, rar uit figuri.

mai ales pe tine. nu am cum să te uit! și se-mplinesc, totuși, 7 ani de când ai plecat de lângă mine, de lângă noi. ți-ai pus geanta în spate, te-ai încălțat cu șlapii, că era cald. ți-ai aprins țigara, ți-ai băut paharul de vin, și dus ai fost, câmpul te chema, nemărginitul, plinul de porumb, de tufișuri înalte, pe colț fiind Biserica la care mă duceai și adormeai lângă mine, știind că ești la tine acasă, și că Tăticul te veghea!

ai plecat, dar nu înainte de a te asigura că vei veni la nunta nepoților tăi, cu mașini și tot tacâmul. și se fac 7 ani.

bătrâne, nimeni nu te-a uitat!

Leave a Reply

