Home » poezie » Poem

Poem


muzica asta ce îmi intră prin simțuri și îmi arde pielea, berea ce stă pe vârful limbii, sunt un vas în naufragiu, sunt un vas în derivă,

mă înjumătățesc, iar din mine ies oamenii pe care i-am văzut, i-am atins, i-am atins, i-am ucis. din mine ies regrete, iar dincolo de noi se întinde vidul,

patul în care nu vom mai trăi, parchetul pe care nu vom mai cânta, pinguinii pe care nu-i vom mai vedea.

obladi, oblada, nu e nimeni acasă, bunica mea a murit aseară, în somn. i-a sunat ceasul, un tren i-a luat rămă-
șițele și în geam i-a fost drumul.

planetele din jurul degetelor tale, inelul de pe inelarul meu, vocile din ochii tăi,

gunoaiele de pe stradă.

nu, nu este nimic dincolo de noi, doar umbre, fumuri și oglinzi.

11 thoughts on “Poem

Leave a Reply

