Home » traduceri » Bukowski, pe urmele lui Kafka

Bukowski, pe urmele lui Kafka


una din iubitele mele a intrat
mi-a făcut un pat
a frecat și-a ceruit podeaua bucătăriei
a frecat pereții
a aspirat
curățat toaleta
cada
a frecat podeaua băii.
și mi-a tăiat unghiile de la picioare
și părul.
apoi
toate în aceeași zi
instalatorul a venit și a reparat robinetul din bucătărie
și toaleta
și omul de la gaze a reparat radiatorul
și omul de la telefon a reparat telefonul.
acum stau în toată această perfecțiune.
e liniște.
m-am despărțit de toate cele 3 iubite.
mă simțeam mai bine când totul era în
dezordine.
îmi va lua câteva luni bune să-mi revin la normal:
nici măcar un gândac nu pot găsi cu care să trăiesc.
mi-am pierdut ritmul.
nu pot dormi.
nu pot mânca.
am fost furat de
mizeria mea.

Charles Bukowski — Metamorphosis/ Metamorfoza, traducere proprie

sursa

One thought on “Bukowski, pe urmele lui Kafka

  1. deci prea tare poezia. super traducere.
    bravo baiete.
    – intelegi ca tre sa pui diacriticilein minte- si sa desparti in doua cuvinte “diacriticile in” caci le-am scris intr-un cuvant si mi-a fost lene sa revin sa corectez.
    te-am pupat.

Leave a Reply

