Home » traduceri » Charles Bukowski, iar

Charles Bukowski, iar


învechit, pe țărm, bătrânul carnet galben de notițe
scos iarăși
scriu din pat
cum am făcut
anul trecut
voi merge la medic,
luni.
„da, domnule doctor, picioare slabe, amețeli, dureri-de-
cap și spatele
mă doare.”
„bei?” va întreba.
„îți faci toate
exercițiile, îți iei
vitaminele?”
cred că sunt bolnav
de viață, aceiași învechiți, dar
fluctuanți,
factori.
chiar și la hipodrom
privesc la caii care aleargă
și totul mi se pare
inutil.
plec devreme după ce cumpăr bilete pentru
cursele rămase.
„plecați?” întreabă angajatul
de la motel.
„da, e plictisitor.”
îi spun.
„dacă veți considera că acolo
este plictisitor”, îmi spune, „ar trebui să vă întoarceți.”
așadar mă aflu aici
pus cu capul pe perne
doar un om bătrân
doar un scriitor bătrân
cu un carnet galben de notițe.
ceva
pășește pe podea
înspre
mine.
ah, ești tu
motanule
de această dată.

Charles Bukowski — Are you drinking?/ Bei?, traducere proprie

sursa

Leave a Reply

