Home » Altele » random

random


s-a dus sesiunea.
discuții.

nimicuri.
important e că nu am bere, țigările s-au dus și ele, una după alta, uite-așa, c-au avut ele chef să se lase fumate, ca o pisică (a se citi femeie) ce se lasă mângâiată, după care pleacă. „să plecăm oriunde vedem cu ochiul”, pentru că „nu-mi pasă unde-ai fost în seara asta, nu are nicio importanță, draga mea, doar stai aici, brațele mele în jurul tău, iubirea mea e mare, restul lumii ar putea pieri, iar mie nu mi-ar păsa”, sunete de chitară, sunete de frunze bătute de vânt, focul ce ne-ar mistui (ce-i ăla foc?) și nimic pe lângă.

discuții cu oameni, pe lângă oameni, mai deschide o sticlă de vin, întoarce discul de vinilin, aprinde-ți o țigară, aprinde-mi o țigară. la tine.

cu tine, fumăm în noapte, fumul ne înconjoară, Dunărea tace, luna privește spre lupi, buzunare pline de furtuni, pantaloni aruncați și nimicul de a doua zi. pentru că plec. pentru că vreau să mă întorc.

ar trebui să mai scriu ceva, dar nu am nicio tragere de inimă, nu am niciun chef.

HJNO.

și

Leave a Reply

