Home » poezie » 3531 — 1 decembrie

3531 — 1 decembrie


duminică, 1 dec. anno domini 2013, stau la căldură, în Humanitas de la Cișmigiu,
colindele mă înconjoară și mă îmbrățișează ca o mamă iubitoare și caldă, un crăciun fericit trecut de mult,

pe stradă, revoluțiile se întâmplă
dintr-o întâmplare ajung în tine, ajung undeva și mă întorc de unde nu mai știu unde am plecat,

străzile sunt reci, dâmbovița aburea acum două zile ca o femeie plină de jind pe lângă
care treceau
toți oamenii, indiferenți,
acroșați de zilele de mâine,

iar în timp ce citesc volumul lui Ștefan Baghiu mă întreb
de ce?

2 thoughts on “3531 — 1 decembrie

Leave a Reply

